Ascensos i descensos
Servei a domicili d'ascens i descens d'escales
Supera les barreres arquitectòniques de la teva llar i gaudeix de la llibertat de sortir amb facilitat i seguretat, amb el nostre servei d'ascens i descens d'escales a Barcelona i voltants.
El nostre equip d'experts en mobilitat t'ajudarà a recuperar la teva autonomia i independència.
Contacta'ns avui mateix i torna a gaudir de les teves activitats i vincles fora de casa sense preocupacions!
Ja has adquirit el servei o el bo? Agenda les teves cites!
Bons sense data de caducitat
Serveis cada dia de l'any
Atenció personalitzada
Servicio de ascenso y descenso de escaleras en Barcelona. Vuelve a disfrutar al aire libre
Una solució segura, còmoda i fiable per a persones amb dificultats a la mobilitat.
Are stairs a limitation for you?
Et preocupa que algú de la família no pugui sortir de casa?
Et preocupa que algú de la teva família no pugui sortir de casa?
Tenim la solució perfecta per a tu!
El nostre servei a domicili et brinda la possibilitat de superar qualsevol obstacle perquè tu o els teus sers estimats puguin continuar les seves activitats fora de casa.
Els nostres tècnics especialitzats utilitzen cadires salvaescaleras portàtils que s'adapten a tota mena d'escales: rectes, corbes, de fusta, metall o obra. Aquestes cadires ergonòmiques garanteixen la teva comoditat i seguretat durant el trajecte. A més, compten amb mecanismes de seguretat avançats per a la teva tranquil·litat i no necessiten cap instal·lació.
Abans del primer servei, avaluem la teva escala per a assegurar-nos que tot es realitzi amb total seguretat. Oferim opcions flexibles segons les teves necessitats: serveis per tram, complets o bons de diversos serveis.
No deixis que les barreres arquitectòniques limitin la teva vida. Recupera la teva independència i comparteix moments especials amb els teus sers estimats.
Preguntes Freqüents:
El servei està disponible cada dia de la setmana, incloent caps de setmana i festius, de 08:00 a 20:00.
Els serveis sol·licitats a partir de les 20:00 i fins a les 00:00 comporten un suplement de 15€ per cada hora i estan subjectes a disponibilitat. Per exemple, un servei sol·licitat entre 20:00 i 21:00 tindrà un suplement de 15€, mentre que un servei sol·licitat entre 21:00 i 22:00 tindrà un suplement de 30€.
És important que sàpigues que entre 00:00 i 08:00 l'empresa no ofereix serveis.
L'horari d'atenció telefònica, via missatgeria instantània o mitjançant correu electrònic és de dilluns a dissabte de 09:00 a 18:00. Els diumenges i festius estem disponibles únicament per atendre urgències relacionades amb els serveis a domicili, prèviament coordinats i agendats.
Sí, els preus inclouen l'IVA (10%).
Reserva fàcilment el servei de descens i ascens d'escales a través del nostre sistema de reserves en línia. Tria la data i l'hora que més et convingui i nosaltres ens encarregarem de la resta. Si és la primera vegada que reserveu, ens posarem en contacte amb tu per programar l'avaluació de l'escala i assegurar que tot estigui en òptimes condicions de seguretat.
Aprofita els nostres bons que no tenen data de caducitat i ofereixen un preu més econòmic per servei. A més, podràs reservar una data o totes les dates desitjades d'una sola vegada.
Sí. Aprofita els nostres bons! No tenen data de caducitat i ofereixen un preu més econòmic per servei. A més, al nostre calendari d'autoreserva, podràs triar una data, o totes les dates desitjades d'una sola vegada.
Amb el sistema d'autoresserves en línia podràs reservar serveis amb fins a 24 hores d'antelació. Si necessites reservar un servei amb menys d'aquest temps, contacta amb nosaltres per via telefònica o WhatsApp. Per a la reserva de serveis amb menys de 4 hores d'antelació, consulta la pregunta següent.
Sí, ho pots fer. Hauràs de contactar directament a través del nostre número de telèfon o via Whatsapp. Es consideren serveis d'urgència aquells que se sol·liciten amb menys de 4 hores d'antelació i comporten un recàrrec de 15€. El cost d'un servei d'urgències sol·licitat amb menys de dues hores porta un recàrrec de 30€ i està subjecte a disponibilitat.
En cas de necessitar cancel·lar els serveis sol·licitats prèviament, es podrà fer de forma gratuïta sempre que es notifiqui amb almenys dues hores d'antelació. Cancel·lacions realitzades amb menys de dues hores d'antelació comportaran un càrrec addicional de 20€ per poder accedir al servei.
El canvi d'horari també és possible, però estarà subjecte a disponibilitat de l'empresa.
Sí, els caps de setmana i festius també realitzem serveis. En tots dos casos cal abonar un suplement de 15€ per servei complet o tram sol·licitat. Els dies 24, 25, 26 i 31 de desembre, 1 i 6 de gener i 1 de maig, el suplement a abonar és de 30€.
El servei d'accessibilitat l'oferim dins de la comarca de Barcelona.
Els serveis fora de la comarca de Barcelona no es podran agendar al calendari d'autoreserva, s'hauran de fer a través de WhatsApp o telefònicament. Porten un cost associat al desplaçament de 0,30€/km. És important tenir en compte que per calcular aquest recàrrec s'han de considerar tots els desplaçaments associats al servei. En cas que hi hagi costos de peatges, aniran a càrrec del client sol·licitant.
Si necessites que t'oferim un servei a una distància més gran de 100 quilòmetres, et recomanem posar-te en contacte amb nosaltres per obtenir una tarifa adaptada a la teva situació específica.
No, els bons no tenen data de caducitat, ho podràs utilitzar com més ho prefereixis.
En cas de retards per part dels clients, Fins Ara ofereix 30 minuts de cortesia. A partir dels 30 minuts es cobrarà 0,30€ per minut de retard. En cas de retards superiors a 30 minuts per part de l'empresa, el client tindrà una bonificació del 50% sobre el cost total del servei.
Sí, les demostracions dins de la comarca de Barcelona tenen un cost de 20€ més IVA (10%). És important que tinguis en compte que, fora de la comarca, has de contemplar el suplement per desplaçament (0,30€/km). En cas que hi hagi peatges, aniran a càrrec del client sol·licitant.
Pots fer el pagament en efectiu, mitjançant transferència bancària, bizum o des de la botiga en línia amb targeta crèdit o dèbit. Has de pagar el cost complet dels serveis abans que es faci el primer o al començament del primer servei que has contractat.
No es realitzarà la devolució de l'import de serveis puntuals en cas de desistiment o defunció. En el cas dels contractes i bons, no es realitzarà el reemborsament de l'import abonat excepte en cas de mort de l'usuari final, cas en què es tornarà el 80%, abans de l'IVA, de l'equivalent als serveis no consumits.